czwartek, 19 lipca 2012

Koktajl sojowo-bananowy z czarnym sezamem

Eliksir młodości na letnie upały (które mam nadzieję niebawem powrócą). Przepis (który nie do końca wiernie odwzorowałam ze względu na brak wystarczającej ilości bananów) pochodzi stąd: http://www.youtube.com/user/cookingwithdog Muszę przyznać, że jestem wielką fanką tego programu, zwłaszcza przeuroczej wymowy Lektora:) Polecam koktajl ze względu na ciekawe wrażenia smakowe i walory zdrowotne.


Składniki (moja mała modyfikacja przepisu):
  • 1 litr napoju (tzw. mleka) sojowego o smaku naturalnym (można kupić w supermarkecie)
  • 3 duże banany (tyle miałam, wg oryginalnego przepisu na 1 litr mleka powinny być 4)
  • miód (3-4 łyżki, do smaku)
  • sok z 1 limonki (dodałam aby przełamać smak bananów i soi)
  • 3 łyżki czarnego sezamu, zmielonego
 Wysokie naczynie, blender i jedziemy:) Kostki lodu pominęłam, bo napój sojowy był z lodówki. Na zdrowie, w pełnym tego słowa znaczeniu:)

Kuchnia 24/7 - tym razem drugie śniadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz